Skip to main content

Gecertificeerd lid van NOAB

Administratiekantoor Hootsen is een gecertificeerd lid van branchevereniging NOAB, de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen. Dit kwaliteitskeurmerk is voor kantoren in de administratieve en fiscale dienstverlening die zich richten op MKB-ondernemers. Voor kantoren zoals wij dus.

WAAROM GAAN VOOR EEN NOAB GECERTIFICEERD BEDRIJF?

Wie het NOAB-keurmerk mag dragen, komt van goeden huize. Je kunt namelijk pas NOAB-gecertificeerd worden als je als administratie- of belastingadvieskantoor aan een zwaar pakket van eisen voldoet. En die worden getoetst door een onafhankelijke partij. Hierdoor wordt het NOAB-keurmerk erkend door banken, Belastingdienst en de overheid. Alle kantoren die zijn aangesloten bij NOAB spreken de taal van MKB’ers en ZZP’ers. Ze begrijpen je.

De zekerheden van een NOAB-kantoor:

  • Kwaliteit van dienstverlening en advies

  • Up-to-date kennis van zaken

  • Laagdrempelig en oplossingsgericht

  • Garantie en zeker

GARANTIES EN ZEKERHEDEN VAN HET NOAB-KEURMERK

NOAB werkt nauw samen met de overheid en andere instanties aan nieuwe manieren van werken en nieuwe standaarden. NOAB-kantoren zijn daardoor klaar voor de toekomst. Een kantoor met het NOAB-keurmerk verzekert je van kwaliteit, vakmanschap en actuele kennis van zaken. Daarnaast staan ze je met raad en daad bij als sparringpartner. Uiteraard zorgt een NOAB-kantoor voor een solide administratie van je bedrijf en je fiscale zaken. Of het nu gaat om advies bij je belastingaangifte, de controle van de jaarrekening, of het uitbesteden van de volledige boekhouding. Voor alle klanten van NOAB-kantoren is er een onafhankelijk aanspreekpunt bij onenigheid. Bovendien beschikt ieder lid over een beroepsaansprakelijkheidsverzekering. Dit zijn zekerheden die alleen een NOAB-gecertificeerd kantoor je kan opleveren.